söndag 14 februari 2010

Degen och magen jäser :)

NEJ, nu kan jag inte hålla mig längre! Ella ska bli stora syster!

Detta är anledningen till att jag varit väldigt trött och mått väldigt illa nu på senaste. Idag bakar jag bröd och det är nog första gången som jag nästan klöks av doften av nybakat bröd. Hur illa jag än kommer att må så är det värt allt! Vi är så glada över att jag blev gravid så snabbt, särskilt pga att läkaren sa att jag skulle ha PCO.

Det är nästan för bra för att vara sant, vilken underbar glädje :D

Magen växer som bara den denna gången trots att jag bara är i slutet av v7.

Vi är lyckligast i hela världen!

12 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Åh vad roligt!! GRATTIS!!!!! Vad spännande!!!

Therese Wahlström sa...

Jippie Weeeiii!! =) Vad härligt och roligt!! Underbart att få höra och precis vad jag önskade =)
Stor kram från oss!

diana sa...

Åh, så roligt GRATTIS!! Jag har en tävling i samarbete med Vinton Baby som jag verkligen tror är något för dig, delta gärna! =) Kram kram och GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

Maria sa...

Stoort GRATTIS till er!

/Maria

Malou sa...

Åh, vad kul! Grattis! :-)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Såååå spännande!!

Jätte grattis & hoppas du snart får må lite bättre.

Glad valentines & morsdag!

//Sessan

Malou (västervik) sa...

Stort Grattis till er!

matilda sa...

stort grattis!!!! hmm tror att det var på www.babystrology.com ;)
lycka till med allt.

Therese Wahlström sa...

Blev ju så till mig igår att jag glömde skriva GRATTIS!! =) Oooh, tänk om det är två därinne. Vet att du sa att du inte ville det, men vilken underbar grej i så fall! Med tanke på att den verkar vuxit lite redan magen din... ;)
Kramar

NJ sa...

Åh va roligt för er :) GRATTIS! / kram från kusin Noomi

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vad roligt!! Stort GRATTTTIS =)

KRAM

Sara sa...

Grattis!!!!