måndag 22 februari 2010

KAMINEN!!!!

Ja jag glömde ju så klart kameran igen när vi var på föräldrarträff hos Åsa K och Maja. Hon hade gjort supergod mat som jag fick receptet på.

När vi kom hem var äntligen kaminen inmonterad. Jag längtar så tills vi kan få elda lite men först måste den provtryckas igen.





Nu är det dags att börja fundera på vad jag ska göra till middag. Har inte hunnit göra någon matsedel för veckan än. Dessutom har jag noll lust att ställa mig vid spisen för jag mår så illa av alla dofter.

Sedan skulle jag vilja ha ett litet snack med vädergudarna. Det skulle vara jättebra om de kunde kolla in vår gata och förstå att det verkligen inte får plats mer snö någonstans!! Nu snöar det som bara den igen och vi som redan har en igloo ut från garaget och en igloo längst med vår ingång....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint det blev:) har ni äldat än?? de kan nog behövas ett tag till framöver i dag på morgonen hade vi 26- ute. SUPER FINT :)kramar till er.. svägerskan.

Anonym sa...

Va fint det blev :) har ni äldat än? det kan nog behövas ett tag till framöver vi hade 26 - på morgonen..SUPER FINT.... kramar till er // svägerskan Åsa

fröken Sätterlund ✯ sa...

Åh vad härligt med en kamin!! Det skulle jag också vilja ha :)

Snygg är den också... ;)

Ha det gott,
kram Therese