onsdag 3 februari 2010

Jaha där flög en 1000-lapp

Idag åkte Ella och jag med katterna till veterinären. Vi skulle bara behöva ha med oss en katt sa de men när jag kom dit ville de se båda :( Så...det var bara att åka och hämta Tingeling också. Tingeling har smittat Tussan med skabb och det blev ingen billig historia! Imorgon kommer antagligen vår hittekatt flytta iväg och som det känns nu ska det bli skönt! När nästan 1000kr försvinner för lite skabb i öronen på katterna är det inte så kul att man är mammaledig :(

Ella, jag och Gubben är riktigt förkylda idag så veterinären var den största ansträngningen Ella och jag orkade idag. Min fina, nya assistent väntar ju på att få ta hand om lite bröd deg men det blir nog inte idag heller....

1 kommentar:

Emma sa...

Kul att du är med och tävlar. Vet.besök är aldrig roliga,men hoppas dina sötisar mår bra nu.