fredag 26 februari 2010

JÄVLA snö!

Ella och jag skulle till zoo idag och titta på alla djuren, köpa kattmat och köpa några nya fiskar. Så bestämde sig några meter snö att ramla ner för taket och blockera garaget. Stod och försökte hacka bort snön men efter 1 ½h gav jag upp. Varken jag eller Ella tyckte det var roligt längre. Jag tyckte jag hade fått bort tillräckligt och försökte köra ut bilen. Tog lite sats men det resulterade bara i en spinnande bil som åkte bakåt istället för framåt och skrapade i ena backspegeln i garagedörren....JÄVLA SKIT!

Det tråkiga är också att stackars Gubben var ute till över halv ett i natt för att ta bort det första lasset som landade och blockerade både garaget och vår ingång. När han kommer hem från jobbet är det bara att sätta igång och hacka snö igen.....

1 kommentar:

Veronique sa...

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)