onsdag 1 december 2010

Fy vad jag är besviken!

Idag när jag lämnade Ella på förskolan fick jag reda på att Ella missar alla samlingar på morgonen. Innan hade de tiden 8.30-14.30 för 15h barnen. Sedan fick vi ändra till 9-14 för jag tyckte det var dumt att komma när alla satt vid frukostbordet och när jag hämtade henne var hon oftast väckt och de hade inte hunnit ta på henne en ny blöja. Det var fler föräldrar som bytte som har sina barn på den lilla avdelningen. De som har större syskon får fortfarande börja vid 8.30 för avdelningen med de större barnen ville inte byta sin tid! Så varje samling börjar när de är färdiga med frukosten. Så varje dag missar Ella den.

Innan har jag kommit precis när de delat in dem i mindre grupper och ska ha någon aktivitet men nu kom vi lite tidigare och det var då jag förstod att hon missar den. Jag trodde det var självklart att även 15h barnen ska få vara med på de pedagogiska samlingarna! Så är det på den förskolan där jag annars jobbar. Trodde ju absolut att de flyttade samlings tiden och vi har inte fått någon information om att de behållit samma tid!

Ska jag behöva ändra tillbaka tiden så hon kommer i frukosten och blir väckt på eftermiddagen? Det känns inte bra alls!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: