fredag 31 december 2010

Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag började sälja kläder för meandi. Jag blev även ambassadör för Miss Dee`s fina smycken. Sedan har jag bokat in mammagalan 2011 med Therese. Det ska bli så KUL.

Har du några nyårslöften?
Nej jag har slutat med sådant. Dock tänker jag ha lite fokus på att ge mig lite egentid där jag får gå och träna. Har 5kg från graviditeten som MÅSTE bort.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja!

Vilka länder besökte du?
Inget spännande där, Sverige : )

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 oktober då vår underbara son föddes!

Vad var din största framgång 2010?
Att jag tog steget och blev säljare för meandi. Gillar verkligen deras kläder så det känns jättebra.

Största misstaget?
Tänkte precis skriva att jag inte kom på någonting. Då kom jag på att jag lovat mig själv att vi ska köpa dubbdäck nästa gång vi köper vinterdäck. Dubbfritt är absolut inte lika bra men som tur är har vi fyrhjulsdrift.

Bästa köpet?
Köpet av min SE X10 mini. Som småbarnförälder är det supersvårt att prioritera att sitta vid datorn. Med min telefon så kan jag snabbt kolla av läget på bloggar och nyheter.

Vad spenderade du mest pengar på?
På barnen, både grejer och fina kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad detta året?
Den största glädjen detta året var helt utan tvekan när jag tog ett graviditetstest och det visade sig vara positivt. Jag både skakade och grät av glädje!

En annan underbar händelse var när vi fick vårt hus värderat till ett jättebra pris som innebar mycket bättre ekonomi för vår del. Det gjorde att vi kunde få bort topplån och köpa oss en ny bil. Något som gubben också var väldigt glad över.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Är usel på att komma ihåg vad sånger heter och särskilt vilket år de spelades.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag måste nog säga både och. Hade en jobbig tid då Ella skulle skolas in och hon var superledsen i 2 veckors tid och dessutom var det tufft på jobbet. Däremot är jag absolut en riktigt glad tvåbarnsmor!

Vad önskar du att du gjort mer?
Gett mig själv fler långpromenader som tyvärr var helt omöjligt pga tidig foglossning.

Favoritprogram på TV?
Desperate housewives utan tvekan!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Njöt av att titta på min fina son.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ja vad ska man säga, gravidkläder ; )

Den bästa nya personen du träffade?
Wille helt klart!

Inga kommentarer: