torsdag 5 mars 2009

Babymassage och fika

Igår var jag och tränade för första gången sen jag fick Ella. Det blev mitt favorit pass på Friskis. Jag har längtat efter ki gympan och jag var riktigt laddad. Konditionen var som vanligt men armarna var som spagetti och magen orkade inte med all styrka. MEN gud va kul det var att få komma igång igen.

Idag har Ella och jag börjat på babymassage. Ella tyckte det var lika mysigt som sin mamma. Dessutom fick jag varken kiss eller bajs på mig under massagen som andra mammor råkade ut för.

I onsdags på Öppnis blev jag tipsad om att de hade många fina baggy byxor på Veromoda. Hittade ett par som var riktigt fina och sköna när man har lite av gravid magen kvar. Sedan var vi och fikade med Anna.

Tänkte jag skulle fixa om lite i min garderob när gubben kommer hem. Jag är så himla sugen på att gå i kjol nu när vårkänslorna börjar komma. Måste bara testa hur många som passar, jag har ju inte lika platt mage nu längre... Hittade en super fin kjol på stan som jag vill ha. Den kostade 600kr så budgeten tillåter inte det just nu, tyvärr.

Inga kommentarer: