fredag 20 mars 2009

Full rulle!

Måste bara lägga in denna söta bild på min underbara familj också. Puss till er allihop:


På förmiddagen kom Ellas mormor och morfar och var barnvakt. Jag passade på att köpa ett rosa band som Ella ska ha till dopklänningen. Sedan var jag och handlade en massa mat och beställde mackor till dopet nästa lördag. Prinsesstältet hade redan kommit så jag har monterat ihop det i Ellas rum.

Efter det kom Åsa och Ellas kusin Hugo. Vi gick en riktigt skön långrunda.


Ikväll så blir det en sväng till Cilla och Stefan. Gumman är gravid och jag ammar ju, så jag tänkte ta med en flaska alkoholfritt vin som vi kan smutta på ikväll. Cilla är alltid lika generös på att bjuda på saker. Nu var det verkligen min tur att bjuda på något....

3 kommentarer:

Therese Wahlström sa...

Men inte i huset väl?! I lägenheten kommer jag ihåg att du var =) men vi flyttade till huset för snart tre år sen och här har jag inget minne av att du varit... Skolgatan 21 är adressen nu i alla fall! Gatan nedanför sjukhuset parallellt med bäcken!

Therese Wahlström sa...

Aah, nu ringer det en liten klocka! Tycks blivit glömsk på äldre dar... =) Men det är ju bra då vet du var jag bor! Hihi, fast jag vet var du bor med... ;)

Sandy Dandy sa...

Har dom likadana overalller?! hihi! gulliga!