tisdag 24 mars 2009

Tjuvar!

Idag har varit en stressig dag. Vid 9.00 hade jag klipptid och mormor och morfar kom och var barnvakt. När jag står och skrapar rutorna på bilen. Stannar grannen och berättar att det varit inbrott i ett hus på gatan. Det andra huset över oss. Att inte människor kan låta bli andras saker! Det blir så oerhört personligt när de gör inbrott i någons hus. Då är det faktiskt bättre att sno från någon stor kedja om de måste sno alls. Hoppas inte detta är starten på någon stor rajd här i området.


Sedan var det dags för babymassage. Ella tycker det är jätte härligt förrutom den avslutande ryggmassagen. Hon håller ju inte upp huvudet så mycket själv än så hon blir riktigt arg. När jag masserar ansiktet ligger hon och flinar hela tiden, det är då hennes massagekompisar börjar gråta...Ansiktet brukar de visst inte tycka om men det älskar Ella.

Nu ska jag ligga och mysa lite med min dotter. Sen blir det middag. Förresten är vi tjejer ensamma i två dagar nu för herren i huset är på konferans i Halmstad.

Inga kommentarer: