söndag 8 mars 2009

Vad helgen går fort!!

Dagarna bara flyger förbi. I lördags var vi på babysim och Ella dök för första gången. Erik gjorde första dyket och sedan testade jag. Det är bra att filma för då ser vi om vi gör några fel.
Sedan tillbringade vi kvällen hos Pethrus och Anna och tittade på melodifestivalen.





Idag har Ella och jag varit hos min arbetskamrat som också fått en liten sötis. Robin och Ella låg och mös lite i soffan. Sen fick Ella låna Robins babysitter när vi skulle fika för då ville hon inte ligga ner mer. Måste lägga in en bild på de två sötnosarna....
Fick bilden av Robins mamma Marie.


När vi kom hem bakade jag lite Cornflakes kakor och sedan tittade jag på film medans Ella låg och sov på mitt bröst.

1 kommentar:

....... sa...

Vilken söt liten Ella ni har fått! Kul att få se dyket, vi går också på babysim, men vi dyker lite annorlunda :). Hittade hit av en slump, men tack för titten :) Linda