söndag 17 januari 2010

Examensfest

Ella vinkar hejdå innan vi ska åka :)

Här spelades det som bara den kan jag lova!

Jag sjöng en sång som heter "Ska blir sjuksyster jag, tralala" för min svägerska Ingrid som tog examen. Vi hade en trevligt kväll med god mat och trevligt sällskap. Det togs en massa kort så vi glömde nästan bort att ta kort själva. När jag får tillgång till något kort på de söta kusinerna så ska jag visa er hur fina de var...











Lördagen tillbringade vi några timmar med Gubbens moster Monika och hennes son Kasper. Vi åt smaskig mat på en italiensk restaurang. Vi märkte verkligen hur svårt det var att hitta en bra restaurang eller fik som hade plats för barn. När vi kom hit gav vi upp. Vi fick ställa vagnarna vid toaletterna och det fanns bara en barnstol. God mat var det i alla fall. Tänkte jag skulle försöka hitta den sidan som de tipsade om i en av mina föräldrar tidningar. Där tipsade om bra ställen i hela landet att äta, fika och leka på med sina barn.

Inga kommentarer: