onsdag 20 januari 2010

Strypt katt!!!!

Ja nu har Ella och jag varit nere på stan och stor handlat och köpt nya krukor. Jag hann inte ens sätta upp dem alla tre på fönsterbrädan så var Tingeling där och skulle titta. Jag tog tag i henne för att ta ner henne därifrån så jag kunde ställa dit den tredje krukan. Då hakar hon sig fast och sliter ner två krukor!!!!! Jag blir helt jävla galen!!!

Ringde till Invit och de hade en kruka kvar. Jag har en kvar sen denna omgången och en som gick att laga från första gången och sedan får Gubben hämta den sista krukan när han är på väg hem från jobbet. Händer det något med dessa tre krukorna så åker hittekatten ut!!

Har aldrig haft sådana problem med någon katt innan.

1 kommentar:

A sa...

ett tips kan vara att stoppa häftmassa under krukorna, så kanske dom står lite stadigare