måndag 4 januari 2010

Sjukhus besök :(

Idag tog vi en lugn dag och grejade lite hemma. Jag bakade bröd medans Ella sov. Det blev rågbullar med lite havregryn i och penslade med lite linfrön på.

Sedan var Ella med mig i källaren för att slänga in lite mer tvätt i tvättmaskinen. Två sekunder senare hör jag flera dunsar och sedan en jätte smäll. ELLA RAMLADE NER FÖR KÄLLARTRAPPEN!!!!!!

Fy fasen vad rädd jag blev! Ella var jätte ledsen och jag helt chockad. Efter flera samtal till den jäkla vårdcentralen fick jag äntligen tag på dem. Vi åkte dit så de kunde undersöka Ella.
Förrutom en blåtira på vänstra ögat och lite rött på ögonbrynet så verkar allt okej. Vi ska övervaka henne noga och åka in till Eksjö direkt om läget skulle ändra sig.

Usch det kunde gått illa! :'(

1 kommentar:

Maria sa...

Stackars lilla Ella : ( Tur att det gick bra med henne i alla fall!

/ Maria