lördag 9 januari 2010

Här ska det göras halkisar!

Jag är trött på att leta efter halksockar som är snygga och inte för dyra. Nu när Åhléns lagt ner i stan finns det bara enstaka strumpor med halkskydd att köpa på Lindex.

Nu kan jag köpa vilka fina strumpor som helst till snurpan och göra halkskyddet själv. Så himla bra!

Touch textile volume white -34kr

"Touch Textile Volume. Touch Textile med extra volymeffekt. Applicera på förtvättat tyg, låt torka i 6 timmar och strykfixera sedan från baksidan i 3 minuter med strykjärnet inställt på bomull. Tvätt 40 °C med avigsidan ut. Ej mjukmedel. Torktumla ej. Förp med 30 ml.
Färg: White"

Du hittar det HÄR!

Blev tipsad av en annan blogg jag läser som hade gjort super söta strumpor. Måste bara hitta vart jag såg det... Här var det.

Min snälla svägerska i Lund fixar tuben från Panduro åt mig. Tack!

3 kommentarer:

Amy sa...

Annars är det bara att gå in på Panduros hemsida och beställa....3-5 dagar tar det att få hem paket från dem. =)

FruLundin sa...

Jag tyckte det var onödigt mycket i frakt när tuberna bara kostade 34kr....Så då fixar min svägerska det...

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid sa...

Hallå. Vad kul att du gillade det. Gick superbra och de har hållt sig kanonbra i tvätt också.

Hoppas det går bra för dig.