tisdag 14 oktober 2008

14 oktober

Idag vaknade jag när älsklingen skulle upp. Trodde att jag skulle spy ner hela sängen. Bebisens huvud låg vid mitt vänstra revben och sen låg den och sparkade mot mitt högra höftben. Kände bebisens huvud när jag kände på magen. Då började den slå mot revbenen också med händerna.
Usch vad jag mådde dåligt. Tur att jag är opererad så jag inte kan spy.
Älsklingen försökte pyssla om mig lite men jag bara grät. Måste vara gravidhormonerna som spökar också.


Men nu mår jag mycket bättre. Har varit på stan och köpt en söt stork att ha över skötbordet. (Skönt att vi har sparat pengar till saker till bebisen, då är det bara att ta därifrån när man hittar något man vill ha). Hittade den på Fria former när jag var där med Åsa igår. (titta noga så ser ni att Tussan attackerar storken när jag håller på att ta kort)


Var och hämtade min mysdress från Sobea som redan hade kommit.

Ikväll blir det vattenaerobics för gravida och sen tv-kväll med ugly Betty och Desperate housewives.

Inga kommentarer: