fredag 3 oktober 2008

Helt sjukskriven igen.....

Igår kväll vid tio tiden på kvällen ringde en läkare till mig. Vi började diskutera min situation och han sa att jag inte skulle jobba något mer under hela oktober.
Just nu äter jag sex tabletter om dagen för infektioner och bakterier som fanns i min kropp, dessutom äter jag vitamineral för gravida och så har jag järnbrist så jag har blivit ordinerad tabletter för det med. Det blir mycket att knapra nu.
Som inte vore nog så har min atopiska eksem blommat ut igen så nu måste jag på behandling på hudmottagningen. men jag är inte bitter ; )

Längtar bara att få se lille bebben välbehållen...

Imorgon fyller jag 24år också.

2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

HEeeej! Låter inget vidare :( Se till vila vila vila!!! =) Mkt tabletter, men det e ju för ditt bästa! Allt kommer säkert gå kanonbra i slutändan, snart har ni eran plutt hos er!!! Grattis i förskott ;) kramar!!!

Anonym sa...

Grattis på föelsedasgen!