onsdag 1 oktober 2008

Idag är det verkligen inte min dag...

Idag är jag inte på något bra humör!!!!
Det har börjat med att de ringde från MVC och sa att mina prover inte var bra så jag måste äta ännu mer medicin.

Pengar som jag skulle få från försäkringskassan denna månaden för min sjukskrivning, blev försenade och försvann. Min chef lämnade inte in de papper som hon skulle, det fick jag veta bara för att jag ringde och kollade det. Så snabbt var jag där och lämnade dem själv. Idag fick jag ett brev om att de skulle ha kommit. Dock till ett konto som jag aldrig har ägt och omöjligt kan äga för enligt banken är det en i Stockholm som har det kontot. Så nu dröjer det ännu längre tid tills jag får några pengar, om det nu blir några...Första gången man behöver förlita sig på systemet går allt åt H-----E!

Min arbetskamrat köpte en jacka åt mig i Ullared för att kunna ha på jobbet. I Storlek XL!!!!! Tro inte att den passade inte. Magen fick inte plats!!
Har dessutom mått illa hela dagen......

Har klippt mig idag och förhoppningsvis känns det bättre om det blir en bättre dag i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin du e!kram syrran