fredag 10 oktober 2008

Dagens!



Idag började dagen på MVC. Det visade sig att jag fortfarande hade dåliga järn- värden fast att jag äter järn- tabletter. Sen var jag på jobbet en sväng. Vid 10.00 va jag på Vetlanda posten. Ringde dit igår för att sätta in dagens ris till polisen i Vetlanda pga hanteringen av Tiger. De ville hellre att jag skulle komma ner idag så att de kunde skriva en artikel om det. Sen var jag på försäkringskassan för att re i vart mina pengar har tagit vägen och hur det blir med havandeskaps penningen som jag ska ha i slutet av Oktober. Inte förrän Erik ringde och skällde lite på dem så hände det något. Lite senare ringde de upp mig och sa att jag skulle få in pengarna på kontot på tisdag. Bra att de kommer alls iallafall. Sen har jag grejat med bröllopsalbumet. Nu är det färdigt!

Björn och Åsa kommer hit när som på filmkväll, så måste sluta. BYE!

Inga kommentarer: