fredag 24 oktober 2008

Fullt upp...


Idag har jag inte varit hemma många minuter. Hade ett utvecklingssamtal på jobbet på förmiddagen. Sen hämtade jag Erik för lunch. Vi var och försökte få tag i killen som backade på mig (rättare sagt på bilen) med en buss i onsdags. Han var visst ledig idag så på måndag ska vi dit igen så vi får reg numret på bussen. Blev en liten repa och regskylten fram lossnade lite från fästet. Lite korkad förare som började backa i en bilkö utan att se något, som han själv sa...
Sedan gjorde jag lite ärenden på stan och sen storhandlade jag mat. Är helt slut nu och antagligen har jag fått foglossning eller ischias...Överläkaren ska undersöka saken på tisdag. Blir helt sjukskriven november med sen får vi se hur jag ska göra med havandeskapspenning, semester eller ta ut föräldrarpenning sista tiden. Nu ska jag äntligen "ta fredag"......

Kram på er!

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Hej!! Nu får du allt vila ikväll ;) fin magge! ett tips; ta havandeskapspenning den sista tiden...helst inte föräldrardagar...dom vill man ju spara på! :)