onsdag 18 november 2009

Jag är en riktig sjukling ;(

Jaha idag har det varit tråkigt väder, jag har fått ett dåligt resultat på min blodtrycksmätning som innebär medicinering och vidare kontroller (jag har något som heter Orstanorm som innebär väldigt lågt blodtryck).

Min svägerska och Ellas kusin Hugo kom till oss och fikade på förmiddagen sedan gjorde vi lite ärrenden tillsammans. Sedan åkte jag och Ella till sjukhuset. Ella och jag har tagit vaccinet med läkarövervakning, fast vi har haft en härlig dag ändå :)

Efter det fixade jag en ny krans till ytterdörren.
(Tyvärr syns inte de vita pärlorna som är runt hela kransen.)



Sent ikväll ska jag åka och hämta min mor, far och bror på stationen i Nässjö för då kommer de hem från sin 3 veckors långa semester i Thailand. Ska bli spännande att se allt som de shoppat ;)

Inga kommentarer: