lördag 21 november 2009

Sagas namnfest

Idag kom äntligen min snälla morbror till oss. Det har varit en spricka i ett av fönstren i sidoljuset vid ytterdörren. Nu bytte han dem och satte in nya glaskassetter. Längtar till våren nu så att allt runt fönstren och ytterdörren blir vitt.

Medans han grejade med fönstren så åkte jag till Emma och fixade mina naglar.

Sedan var det fullt ös. Ella fick lite lunch och så gick hon och jag till VFF för att vara med på Sagas namnfest. Ella krävde att få smaka allting där trots att hon var nyäten. Dessutom ville hon leka med alla ballongerna så det var fullt upp för mig.

Jag glömde den ny laddade kameran så det fick bli en mindre bra bild med mobilen. Sandra syns till vänster med deras äldsta dotter Engla. Sandras syster Anna håller i Saga. Den stolta fadern Sven står med ryggen mot oss.

Inga kommentarer: