torsdag 19 november 2009

Uppe innan tuppen ;)

Jag skulle ha hämtat mor, far och min bror i Nässjö igår kväll men de missade sista tåget från Stockholm för att planet var försenat. Så Ella och jag fick gå upp vid 6 idag och hämta dem istället.


Oj, vad mycket fint de hade handlat och självklart en massa till Ella. Av mormor och morfar fick hon; Två Levis klänningar, ett par foppa tofflor, batiktopp och shorts, Hello Kitty linne och kjol, Hello Kitty ryggsäck, Billabong t-shirt, Paul Frank t-shirt, Ed Hardy shorts och ett fint halsband. Plus att hon fick några toffsar av en thailändska som brukade massera mamma.

Jag fick en vit klänning, adidas joggingskor, likadant halsband som Ellas och en röd stor väska som hindrar packning till att bli blött.

Gubben fick också en massa urfina grejer. Han fick två Billabong t-shirts, två Billabong shorts och en klocka.


När vi kört hem dem fick vi se alla fina bilder de tagit också. Jag har inget emot att bli bjuden på en Thailand resa, bara så ni vet ;)

2 kommentarer:

Malou sa...

Åh vad fina grejer. En sån Hello Kitty väska har Winnsan med från Thailand. Söta ju! :-)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jisses vad mkt fint =)

Kram