tisdag 24 november 2009

Laserbehandling

Idag har Ella och jag gått upp tidigt igen. Vi gick iväg för att göra min andra laserbehandling. Jag blev tipsad av en BVC sköterska att hennes dotter gick till Tandvårdshuset för att få sitt munsår behandlat med laser. Nu är det andra gången denna månaden som jag har ett munsår så nu fick jag tummen ur och ringde dem.

Idag var som sagt andra gången och det gör verkligen susen! Jag slipper den stickande känslan i läppen, det kliar inte, det blir inga stora munsår som klibbar m.m. Imorgon ska jag gå en sista gång och så hoppas jag att jag slipper munsår på ett tag.

Ella charmade in sig hos en av sköterskorna så hon fick välja ur en leksakslåda. Hon valde en liten studsboll men den var farligt liten när hon stoppar allt i munnen, så det blev en liten groda istället.

Grodan var väldigt spännande och god, tyckte Ella.

Inga kommentarer: