måndag 30 november 2009

Vår härliga helg i Göteborg

Hej, hej!

Vår säng på hotell Rubinen.

Älsklingen och jag tog en "liten" bulle i Haga.

Det blev en hel del shoppat till Ella såklart. Gubben köpte en leksaks ödla. Sedan handlade vi strumpor från Åhléns, strumpbyxor- Zara, mössa- Villervalla, randig body- Po.p, body med stjärnor- Villervalla, Kjol- Villervalla och två födelsedagspresenter till snurpan.

Jag handlade bokstäver på Panduro som nu är cerise rosa.
De ska upp på en vägg i Ellas rum.

Här är mina eftertraktade glöggmuggar. 39kr kostade dem och var det enda jag köpte till mig. Gubben köpte en liten klurig kubb han och hans arbetskamrater ska greja med på rasterna. Det är så härligt att så fort vi blev föräldrar är det bara shopping till Ella som gäller. Vårt allt!

En lycklig pappa och en lycklig mamma ;) Så skönt att få ta det lugnt och bara mysa, vi två. Det har gått jättebra med Ella hos mormor och morfar så vi har verkligen kunnat slappna av också. Tack så mycket för hjälpen!!!

OCH en stor puss till min älskling för att du är en så fin person, jag älskar dig i massor!

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Oh så mysigt det verkade :)