söndag 21 mars 2010

Barnklädersmarknad i Eksjö

Ja i lördags var jag med Helena på barnkläder och leksaksmarknad i en kyrka i Eksjö (tror att det var missionskyrkan). Vi fyndade en hel del båda två.

Ella visar stolt upp sitt nya Duplo som hon fick vänta på medans det diskades i tvättmaskinen. Det var inte populärt att behöva vänta!

I kläd väg fyndade jag: tunika 20kr, pyjamas 10kr, nike sandaler 10kr, grå byxor 25kr, pippi skor 40kr, gröna shorts 15kr, döskalleshorts/byxor 50kr. Sedan fyndade jag även en leksakskamera till Ella för 5kr, tupperwareskålar med två gafflar till Ella för 15kr och lite av Duplot för 50kr.

Hoppas ni haft en trevlig helg. Det har vi! Såg en bra film igår som jag kan tipsa om; Couples retreat.

Idag fixade Gubben nybakade frallor och wienerbröd till frukost, mums! Nu är huset storstädat och alla papper är fixade för att skicka in min jä--a 3 telefon på lagning igen. Nu ska vi njuta av söndagen.

2 kommentarer:

Elin - Edvinsmamma o gravid igen ♥ sa...

Vilka härliga fynd!
O det är klart att det inte är det roligaste att vänta på att det nya legot ska tvättas ;)

Kram

Anonym sa...

låter härligt det.. vill oxå få frukost så.. :) kramar från mej ii nye