tisdag 9 mars 2010

Dags för UL

Igår var jag på MVC. Det togs en massa prover och sedan skulle vi bestämma alla träffar som ska ske under graviditeten. MEN i och med att jag har haft väldigt oregelbunden mens ville min barnmorska att jag skulle få en ultraljudstid så fort som möjligt, för att se hur långt gången jag är.
Tiden är IDAG!!!!

Jag är nervös och rädd för att allt inte ska vara bra. Som min barnmorska sa så är man mer rädd andra gången för man vet vad man kan förlora.

Nu vill jag bara att klockan ska bli halv 2 så vi får se vårt lilla ♥

Håll tummarna för oss!

3 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Spännande! Allt är säkert toppen i maggen din! :)

Therese Wahlström sa...

Vad visade det? Var det fler än en? ;)
kram

erica sa...

Hejsan!
Jag förstår hur du menar, jag var också MKR räddare andra gången...
men det går alldeles säkert toppenbra!


Kramar från Erica
- en annan ung mamma med en blogg