måndag 1 mars 2010

Gekås shopping!

Fleecedress, pyjamaser, massor med strumpor, sockor, scarfs, tofflor med Hello Kitty, kjol, 2 par byxor, två Hello Kitty tröjor, 2 regnställ, reflexväst, galonvantar, tumvantar......

Färgpennor, tuschpennor, kritor, ritpapper, sandlådeset, 2 skivor med barnlåtar, en servis i plats (som Ella älskar!), ett gashandtag till trehjulingen ;)

Sedan blev det lite handlat till min mor och till vår granne Helena. Sedan köpte jag ett par gravidtights, två linnen och strumpor till mig. Gubben fick kalsonger och en tröja. Sedan blev det en del annat bra att ha, lite roliga spel och en jättefin stor lykta som jag köpte till både mig och min mor.

Det var tur att det bara var jag och Cilla som åkte för hon fyllde bagaget själv och jag fyllde baksätet :)

Inga kommentarer: