torsdag 27 januari 2011

Blöjdjungel, tips tas gärna emot!


Vi har alltid haft Liberos blöjor och varit JÄTTE nöjda med dem men nu fungerar dem inte längre. På Ella är de kanon men på Wille fungerar de inte på natten. Vi har storlek 4 som är för 7-14kg och han väger lite över 7kg nu men blöjorna håller inte tätt. Varje dag i en halv veckas tid så har vi fått väcka Wille för det har läckt minst 1 gång per natt. Det läcker alltid åt det hållet han ligger mot madrassen. Måste tillägga att under dagen fungerar samma blöja kanon.

Inatt fick jag gå upp 2 gånger för att tvätta av Wille och byta både pyjamas och blöja. Vilka blöjor har ni till era POJKAR på natten? Massa tips på blöjor som håller under natten TACK!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har provat flera blöjsorter och Willys egna märke är helt klart både bäst och mest prisvärda!!

Erica A sa...

Jag har hört att det oftare blir kissolyckor på pojkar och att pampers är det enda man kan ha till grabbar....

Anonym sa...

pampers tycker jag =)

Anonym sa...

pampers tycker jag

Ramona sa...

Det var samma sak här ett tag med Tim pampers active fit funkade super då!

Anonym sa...

Pampers är super.. aldrig att det har läckt på Hugo.. :)