fredag 28 januari 2011

Jag älskar Tradera!

Igår fick jag hem en didriksons overall som jag budat hem på Tradera. Den ser absolut helt ny ut och jag vann budet med 175kr. Ett tips är att många stavar fel när de skriver didriksons och de är på de annonser som man kan göra riktiga fynd. Så nu har Wille redan kläder till nästa vinter :-) Även Ellas overall är inhandlad till nästa vinter. Där blev det också en overall från didriksons som jag budat hem. Det blev en svart för 280kr så kan Wille ha den sedan. Så för 445kr är båda deras overaller inhandlade. Jag har för mig att en ny kostar strax under 1000kr annars. Så det kallar jag verkligen att fynda!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Therese Wahlström sa...

Det är nog lite olika, beroende på modell, men runt 600 ligger de ofta på. Men det var ju ett fynd i vilket fall! :)