onsdag 12 januari 2011

Mitt minne har fått virus!

Jag är helt slut efter att vi har fått stirra iväg med Ella till tandläkaren. Trodde jag hade koll på läget idag men det hade jag inte alls. Glömde bort att jag skulle till Therese idag och jag glömde bort att vi skulle till tandläkaren. Som tur var kom jag på tandläkaren 20minuter innan vi skulle vara där men båda barnen skulle kläs på och det smidigaste var att ta vagnen för det ligger bara två kvarter från oss och de har uselt med parkeringsplatser. Sedan blev det ju inte bättre när jag skulle ta ut vagnen ur förrådet. Blev riktigt skogstokig på min gubbe! Som vanligt slänger han bara in grejer utan att lägga det på sin plats. Men efter jag svurit åt alla grejer hann vi dit i tid. Ja så är det när familjens almenacka börjar strejka. Nu tänker jag sluta att ha koll på allting själv!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: