torsdag 13 januari 2011

De är bra att ha ; )

Det är bra att ha lite snälla vänner och släkt runt om i landet när man bor en så liten stad som jag gör.

Min vän Sandra bor i Borås och hon var snäll och köpte vår underbara gunghäst som jag ville ha till Ella.
Min Gubbes syster Ingrid får lite uppdrag från mig lite då och då. I Lund finns det ju en hel del med affärer också ; ) Hon är bland annat min snälla leverantör av Chai tea från Espresso house.
Nu har hon i uppdrag att köpa en bilmatta från Rusta.



Sedan har jag ju turen att "moster" Monika bor i Stockholm så om det någon gång skulle vara så att jag inte får tag i något så ställer hon säkert upp : )

Jag är så oerhört envis när jag bestämt mig för något, då kan jag inte sluta tänka på det och inget annat duger. Det är tur att jag har så snälla människor lite överallt i landet!

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Hihi, ja, det e bara höra av sig om du behöver nåt... i Borås finns det mesta ;-) hehe... o vi åker ju titt som sätt till Vetlanda med =) KRAM