söndag 23 maj 2010

Foglossning och härlig helg

Vilket underbart väder det var igår! Vi firade solskenet med att grilla med Ellas kusins familj, farmor och farfar och "gammel moster" Monika. Kusinen Hugo har vattenkoppor och vi har träffats i veckan för att se om Ella kunde bli smittad. Tänkte att det är bättre att få det nu än när den lille är nyfödd, om de skulle gå på förskolan då.

På tisdag ska jag till läkaren på MVC. Då ska jag sjukskrivas, på halvtid till en början. Jag har fått hemsk foglossning och mina arbetsuppgifter kan tyvärr inte ändras något. Jag fasade över att jag skulle få samma problem som graviditeten med Ella. Nu dykte foglossningen upp två veckor senare än förra gången :/

Jag som hade planerat en shoppingtur till Ullared i sommar. Jag får väl sitta och vila medans Cilla springer runt och fyndar :)

På fredag ska jag, svägerskan och Cilla gå på premiären av filmen Sex and the city 2, på bio. Det ser jag fram emot.

Nu skiner solen igen så vi ska passa på att gå ut och montera ihop Ellas utemöbler och kanske trehjulingen också.

1 kommentar:

Therese Wahlström sa...

Jag och en kompis ska också gå på fredag!! Lääängtar!! :)

ps. trist med foglossningen. hoppas det blir lättare med halvtid.

kram