torsdag 6 maj 2010

Rosslig liten Ella

Ella är så förtjust i pappas tofflor och idag när jag också hade mina på sig skulle hon bara undersöka dem hela tiden. Då kom jag på att jag köpte dessa söta mockasiner till Ella i Ullared.

Ella snurpan är sjuk idag. Hon rosslar som bara den och snoret rinner. Så idag fick hon vara hemma från förskolan. Dessutom ringde jag sjukhuset för att få komma på en undersökning med henne men där fick jag bara order om att ge Ventoline. Nu har jag ringt igen!!! Ella har sovit i flera timmar och vill inte äta någon "vanlig" mat. Jag har bara fått i henne yogurt, vindruvor och lite juice. Denna gånger fick jag prata med en trevligare sköterska som sa att vi fick komma till sjukhuset imorgon. Erik är pappaledig på fredagar så han får ta med henne dit imorgon och jag ska iväg och jobba stängning.

Medans Ella har sovit har jag gjort lite piroger.


Nu väntar vi på att herren i huset ska komma hem så vi kan åka och köpa ett släp med sand till Ellas sandlåda.

Inga kommentarer: