onsdag 12 maj 2010

TIPS!!!

Här kommer två superbra tips om man har en mammaplånbok, eller bara vill handla billigt ;)

Jag har haft problem att hitta en bra ansiktskräm, självklart är de dyra bäst. Men så hittade jag denna sidan där kan du fynda!! Länken tar dig direkt till kosmetika sidan. Jag köpte ett helt set från Clinique för jättebra pris! Tipsa gärna om ni vet någon billigare sida som säljer Clinique.

Ska du däremot köpa hårvård, smink eller annan hudvårdsserie ska du absolut köpa det från Beautybay. Det är ruskigt bra priser där!!! Jag tipsade en jobbarkompis om sidan häromdagen och nu har vi gjort en beställning till därifrån.

Om ni hittar bättre priser än så får ni gärna höra av er! En sak som är lite dumt är att det inte går att frakta hårspray utanför UK pga gasen i flaskorna. Om någon vet vart man kan köpa hårspray från Bedhead billigt får ni gärna tipsa mig!!!

Inga kommentarer: