torsdag 27 maj 2010

Jäkla sjukvård!!!

Denna veckan känns det som det bara har strulat! Jag ringde för att få en sjukhustid i tisdags när Ella började bli dålig men fick ingen förrän idag. Det första sjuksköterskorna och läkaren sa när jag kom med henne var; Oj vad hon låter!

Jag trodde jag skulle koka över!!! Vad fan tror dom jag ville ha en tid i tisdags för??? Jag går ju inte till sjukhuset med Ella om hon inte är dålig! Så nu visade det sig att Ella har fått ett litet blåsljud på hjärtat för att andningen varit så ansträngd! Vi som ringt och de har bara sagt att vi ska fortsätta med Ventolinen. Dessutom hade hon dubbelsidig öroninflammation igen!!!!

Jag är så arg på den här så kallade sjukvården. Nästa gång Ella blir sjuk tänker jag inte ge mig förrän jag får en tid samma dag!

Nu ska Ella äta kortiosontabletter i tre dagar, penicillin i 10 dagar och Ventoline i 10 dagar också.

Blir det antydan till så här en gång till tänker jag byta läkarmottagning!!!

Inga kommentarer: