tisdag 29 juni 2010

Ännu en härlig dag....

Det blev en del fyndat i Kosta. Dock inte det som jag tänkt först, hittade ingen skaljacka till Ella. Men det blev en tunika från Liten jag, Tights, lila kofta från Pop, cerise manchesterbyxa från Pop, örngott till spjälsäng från Lundemyr och termobyxor från Pop.

Tack tjejer för en trevlig förmiddag!

När jag kom hem hämtade jag Ella på förskolan och så cyklade vi iväg till F-kassan för att lämna pappret de slarvat bort.

Efter en liten stund hemma kom farbror Björn och kusinen Hugo på besök. Jag sprang runt i hela huset för att hitta en pump till Ellas nya pool, som hon fått av mormor och morfar. Jag gav upp! När gubben kom hem letade han i sin låda i hallen där låg den! :/

Så fick barnen äntligen bada :) Sedan åkte Björn och hämtade lite god mat till oss alla. När Ella var duschad och hade somnat, hjälpte jag gubben att lassa lite ved. Min ena morbror kom med en stor kärra full till oss! Imorgon blir det att åka tillbaka med den till dem så det kan komma ett lass till.

Nu måste jag, magen och höften sova lite. Godnatt!

3 kommentarer:

Mios gravida mamma sa...

Skönt att bada i värmen :)

Therese Wahlström sa...

Du jag har en fundering, om Bollens förskola... vilka dagar går 15 timmars-barnen? Skiftar det mellan de olika barnen eller går alla samma tider/dagar? Jag skulle ju gärna vilja ha H tis-tors, kan man få det? (nu kan ju inte du bestämma det så, men är det genomförbart liksom?)
Tack för senast förresten! :)

Kram!

Malin, 22 år Gravid v40 sa...

Grattis till bebis