onsdag 9 juni 2010

Mirakel mackapär!


Igår träffade jag min syster en sväng innan jag skulle till MVC på läkarkontroll. Vi gick till Sofia på håret för att syster skulle köpa en volymtång.

Blev så att jag köpte en också. Har ju läst om den på Sofias facebook sida och då har den bara fått lovord.

Kan inte mer än att hålla med. Utan en enda stylingprodukt får jag minst dubbelt så mycket volym mot vad jag hade innan.


Så här platt blir mitt hår när det självtorkar, som det alltid får göra....

Det går på två sekunder, inga stylingprodukter alls i håret och ändå blir det så här bra!!
275 kr för en ca 15cm lång volymtång är det ABSOLUT värt!


Tog med en magbild också.. Är nu i v23.
Bilderna är lite suddiga för jag använde bara mobilens kamera lite snabbt.

Idag har jag bakat 40 cookies, Ella sover och nu väntar vi på hennes farfar som ska vara barnvakt så att jag och Gubben kan gå på inskolningssamtal.

3 kommentarer:

Therese Wahlström sa...

Jag har köpt plattången, lööööv it! :) superbra pris på dom med ju! :)

kraaam

Anonym sa...

Hamnade här när jag sökte efter volymtång.. Den verkar ju grym. Så jag är lite nyfiken..vad är det för märke?

FruLundin sa...

Det står inget märke utan bara texten: mini volume iron, compact styling. Den ligger i en svart, vit och röd kartong om det hjälper..?