tisdag 22 juni 2010

Mycket att vara lycklig över...


Ibland går dagarna alldeles för snabbt och inget hinns med men vad gör det. Jag är så nöjd med livet ändå! Ella har hållt mig vaken flera dagar i sträck nu, gubben snarkar på och märker ingenting :) Nu har vi blivit tipsade om att inte ge pulmicorten tätt in på sövning för att det är uppiggande. Än så länge verkar det ha fungerat.... :)

Idag har jag haft en liten shopping eftermiddag med Cilla. På fredag blir det midsommarfest hos Björn och Åsa med 14 vuxna och 6 barn. På lördagen ska vi fira Colins 1 årsdag.

Nästa vecka på tisdagen ska jag åka med Therese och Linda med barn, till Kosta outlet. JOHO!!

Solen skiner, jag har en gullig och snäll gubbe, symaskinen fungerar igen, jag har bakat goda cheesecakes, jag har världens sötaste dotter och ett underverk till på gång. Jag är så lycklig över att jag kunde få ett så härligt liv!

Inga kommentarer: