torsdag 17 juni 2010

Onsdag, torsdag och snart helg :)

Idag är jag om möjligt tröttare än igår. Igår var det sommarfest på Ellas förskola. De sjöng ett tiotal sånger men Ella var skeptiskt och släppte inte loss förrän under sista låten. Efter att jag hade sövt Ella blev det inte mycket gjort för jag hade så ont av foglossningen. Gick och la mig innan 21, så då var den dagen slut.

Idag har det varit fullt upp som vanligt. Efter jobbet sprang jag in och fyndade på People som ska ha ägarbyte och därför rear ut alla sina kläder med 30% rabatt. Det blev två tröjor till Gubben och tre tröjor till mig. Sedan var det dags att hämta Ella som hade vaknat på förskolan.

Då åkte vi till mormor och morfar en sväng. Mormor kom aldrig hem för hon var visst på fackmöte, så vi åkte igen. Sedan var det dags för mig att åka till jobbet igen och ha planering. Nu sover Ella och jag med snart. Ska bli skönt med helg och vila.


En bild på oss tjejer från idag på morgonen innan förskolan.

Inga kommentarer: