onsdag 9 juni 2010

Stolpskott på försäkringskassan???

Jag undrar verkligen vad det är för idioter som jobbar på försäkringskassan? Ska inte dra alla över en kam men många måste nog ha något fel i huvudet. Idag loggade jag in på mina sidor för att anmäla tillfällig föräldrarpenning. Ella har ögoninflammation.

Tänkte "för skoj skull" titta runt på alla uppgifter som finns på mig. Adressen stämmer, mitt personnummer, inkomst men jag jobbar visst i Örebro som butiksbiträde. Undrar när jag började med det?? Hur kan det vara fel när allt annat är rätt? På alla lappar som jag har lämnat in så är jag fortfarande förskollärare!

Ska bli kul att höra vad de har för förklaring till detta. När de hade betalat ut mina pengar till en dam i Stockholm sa de bara att de råkat blanda ihop våra ärenden.....

Inga kommentarer: