onsdag 23 juni 2010

Jaha....

då var Ella sjuk igen! Jag som hade massor med saker som jag behövde göra på jobbet idag, så typiskt! Ella sov hela natten men när vi vaknade var hon kokhet. Tog tempen och mycket riktigt hade hon feber. Hon har fått alvedon nu och verkar vara helt pigg för övrigt så förhoppningsvis är hon frisk i morgon igen.

Jag passar på att tvätta och plocka iordning lite. Om en stund kommer far min med en till springform så jag kan baka en till cheesecake.

Segt att behöva vara hemma igen....men men.

KOM JU PÅ ATT DET ÄR REAKTIONEN PÅ SPRUTAN HON TOG FÖR EN VECKA SEDAN. Bvc sköterskan sa att det var vanligt att få feber vid sista sprutan och att det skulle komma lägligt till midsommar. Som tur är smittar det inte så vi kan fira lite midsommar om hon inte är helt pigg på fredag.

1 kommentar:

Therese Wahlström sa...

Skönt att det "bara" är sprutan! Har du hunnit ta ledigt än? Annars så kanske det funkar någon annan dag för dig än tisdag? Linda "kom på" idag att hon ska till BVC nästa tisdag.... *suck* ;)

Kram