tisdag 17 maj 2011

Ännu en massa telefonsamtal

Nu har jag suttit i telefonkö för att få tag i sotningsfirman som var hos oss förra veckan. När sotaren skulle dammsuga ur sotningsluckan i källaren drog han visst ut kontakten till vår frys!!!!
Jag hade bråttom till dagis så han fick vara kvar själv när jag gick. När jag kom tillbaka var han inte kvar så jag tänkte inte på det.

Igår frågade Gubben mig om jag frostade av frysen i källaren?! ALLT som jag bakat fanns i den frysen! Den var full! Nu är det bara att slänga allting!

Som tur var var ju de mycket trevligare att prata med än Eldabutiken som sprayat ner vår kamin och tapet i helt fel färg!

De ska kompencera innehållet i frysen och lite arbetstid så jag får 1500kr. Tack för trevligt kundbemötande Sotningsdistriktet!

Inga kommentarer: