torsdag 19 maj 2011

Tips tack!

Idag har jag bara sprungit runt och försökt få lite ordning här hemma. Det såg verkligen ut som Ella hade släppt en bomb av leksaker. Nu är det klart och jag har haft två trevliga besök. Först av grannen med två av fyra barn och sedan av Cilla med sin lilla tjej.

Jag har börjat fundera på matbord och stolar. Vi vill absolut inte lägga några stora pengar på det i och med två barn som lätt kan göra jack i bordet. Nu har två av våra sex stolar gått sönder och jag är less på skitkvalité!

Funderar på att köpa 6 av denna stolen från Ikea men det blir ju ändå över 4000kr. Jag har för mig att jag sett erbjudanden ibland på bord och 6 stolar för 5-6000kr. Vet ni något bra i ek eller annat också så tipsa gärna!

Eller så får det kanske bli att försöka byta sits på alla stolarna men frågan är ju om det är värt det? Finns den någon duktig som kan göra det för en billig peng tro?

3 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

KOlla blocket! =) kan fynda där! =)

Therese Wahlström sa...

vi ska ju sälja vårt matsalsbord och stolar i ek... stolarna ser ut ungefär som den på bilden.
kram

Emma sa...

Vi hittade vårt på möbelskavanken, super bra pris och har hållt super bra!