onsdag 4 maj 2011

Hårdträning på galan

Första tanken med mammablogg-galan var för mig att få egentid och njuta till max av allt jag gillar. Jag tänkte på sovmorgon, äta frukost i lugn och ro och kanske tom få gå på toa i fred ; ) Lite shopping, träning och klä upp sig är också min cup of tea. Det ska bli så kul att träffa alla trevliga mammor!

Det kommer bli fullt ös för mig och Therese hela helgen. Vi åker från staden på fredag eftermiddag och stannar för att sova hos Tess svägerska Lina. Lördagen kommer bestå av 2 träningspass, föreläsningar, mässa, galamiddag och en massa annat. Då blir det Sassy pole and stretch och direkt efter blir det afrodans.

På söndagen blir det ingen vila. Då börjar vi dagen 8.30 med yoga. Sedan har vi även tillgång till spat så vi får väl se när vi kommer därifrån ; )

Nu återstår knappt 2 dagar sedan är det fullt ös.

2 klänningar, 2 väskor, 2 par skor och strumpbyxor är nerpackat. Frågan är bara vilket det blir.

Inga kommentarer: