måndag 16 maj 2011

Vår Måndag

Idag bar det iväg till kyrkans öppnis igen. Vi fick göra fina marackas som barnen ska spela med på deras sommaravslutning. Så det blir tyvärr ingen bild på dem idag för de fick stanna där.

Sedan mötte Anna upp oss där så gick vi vår lilla runda i rask takt och med två sovande barn i vagnen.

När jag kom hem fick jag det jobbiga brevet från skatteverket som jag nästan hade väntat på. Många av mina kolleger på me&i har fått brev om att de måste lämna in kvitton och skriva vart varje summa har gått till. Vad glad jag är över att jag hade riktig ordning och reda på det. Så nu har jag mailat ett långt brev och bifogat alla kvitton till min "deklarationsgranskare".

En glad nyhet till er alla är, att de tänker börja betala ut skatteåterbäringen redan v.23!!! Hoppas bara mitt ärende är färdigt snabbt med då....

Inga kommentarer: