lördag 14 maj 2011

Vilken bra idé!

Jag gjorde ett inlägg om detta i torsdags men det verkar ju inte som de inläggen kommer tillbaka så jag skriver ett igen. Jag har ju som sagt börjat läsa lite träningsbloggar och hittade detta på Danijelas blogg. Tänk om Vetlanda kommun kunde bygga upp något sådant och främja invånarnas hälsa : ) Tycker det var kanon! Dessutom står det exempel med bilder vid varje station så man vet vad man kan göra för övningar. Kanske skulle skicka in ett önskemål om det till kommunen?

Jag fick även lite tips av er om andra träningsbloggar att läsa men de kommentarerna har också försvunnit. Skicka gärna era tips igen!

2 kommentarer:

Daniijela sa...

Kul att du hittat min blogg! Visst är utomhusgymmen ett måste för varje kommun! Jag menar vi vill ju vara ute så mycket som möjligt under våra korta sommrar :)

Micka sa...

Det fanns ett ute vid Korpen förr, så vitt jag vet står det fortf kvar =)
Lycka till och kämpa på!