lördag 28 maj 2011

Heldag i Växjö


Nu har vi precis kommit hem igen. Vi har hunnit med lite bus på Leos lekland, shopping på Samarkand och middag på Max.

Gubbarna har mest lekt men jag och Cilla smet iväg en stund med våra små och shoppade. Just nu verkar det bara vara jag som fortfarande är pigg. Gubben har varit bakis hela dagen och kom inte hem förrän efter 2 inatt så det är ju inte konstigt om han mår som han förtjänar. Förstår inte att man vid närmare 30 fortfarande inte vet sina gränser. Jag älskar dig ändå Gubben min : )

Ella är trött efter allt bus och Wille är väl trött efter alla intryck medans morsan shoppade.

Jag har haft en härlig dag men nästa gång låser jag in Gubben kvällen innan så han mår bra när vi har ska åka iväg :-S
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer: