lördag 14 maj 2011

Träning vecka 19 och vecka 20

Jag har bestämt mig för att verkligen komma igång och detta är ett steg i rätt riktning för mig. Jag kommer lägga ut mitt träningsschema varje vecka för att jag verkligen ska träna. Kanske kan detta även inspirera er till mer motion? Skulle något ändras under veckan så ser ni det i veckans inlägg om träningen. Det finns nu en ny kategori på min blogg som heter "Veckans träning".

V19
Måndag: Promenad 1h.
Tisdag: Promenad till och från förskolan 10minuter x 4.
Onsdag: Promenad till förskolan 10 minuter x 2, Promenad med Cilla 45minuter, Zumba 1h.
Torsdag: Promenad till och från förskolan x 2, promenad till lekpark och bus där och hem igen, Spinning 1h, Styrketräning hemma -axlar och rygg 20 minuter.
Fredag: Vila. Grejade i trädgården och tog det "lugnt".
Lördag: Yoga med dvd hemma 1h, Styrketräning hemma -axlar och rygg 20 minuter.
Söndag: Powerwalk med barnen i syskonvagnen 1h.

V20
Måndag: Promenad med Anna 1,5h med barnen i vagnen, Promenad med mamma 1,5h med barnen i vagnen.
Tisdag: Styrketräning hemma -axlar och rygg 20 minuter.
Onsdag: Promenad med syrran och våra små 1,5h, Promenad till och från förskolan+ en liten sväng till 30minuter.
Torsdag: Promenad till och från förskolan+ lite till, Skivstång på Friskis 1h.
Fredag: Vila.
Lördag: Arbetade i trädgården i flera timmar.
Söndag:Promenad 30minuter.

1 kommentar:

Erika Wilhelmsson sa...

Hej! Ja men vilken bra idé! Absolut. Det är alltid bra att ha folk runt omkring som motiverar en!