måndag 9 maj 2011

Underbara möten!

Underbart gulliga Camilla som jag har träffat även på Öland.
Hon skriver bloggen En mammas dagbok som jag följer sedan långt tillbaka.

Jag och 10barnsmamman Mirka. Det är oerhört imponerande att vara så fit när man fött så många barn, tycker jag. Hon vann bästa mammablogg och bästa flerbarnsblogg.

Dessa gulliga tjejer pratade jag med flera gånger under dagen. Teresas blogg heter Tumadre och Sofie skriver Här på bloggen Fru Sofie.

Sedan träffade vi Josefine som skriver bloggen En prinsessas dagbok. Det är hon och Camilla med bloggen En mammas dagbok som har lärt mig att hitta riktigt fina kläder på Lindex och KappAhl.

Jag fick ett fint erbjudande från Josefin som jag ska kolla närmare på sedan : )

Tack till er alla underbara tjejer!

Ps. Det kommer lite bilder från prisutdelningen senare.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Söta du.. va snäll du är!

KRAM

FruSofie sa...

Hej "FruLundin", försökte skriva till dig igår men då fungerade det ej så nu testar jag igen.

Det var jättetrevligt att få träffa dig, är ledsen att jag tappat rösten då jag inte kunde få prata som jag ville!!

Lånar bilden på oss, om det är OK?!

KRAM