lördag 25 april 2009

Fixardag!!!!!!!!

Idag gick vi på näst sista babysimmet. Ella var trött innan vi ens kom dit men det gick bra ändå. Vi hade en annan ledare idag så vi gjorde en massa nytt. Ella fick gå på botten, dyka, lite nya lekar och åka rutschkana.


När de höjde bassängen och det var dags att gå på med fötterna på botten så somnade Ella i min famn. Då tyckte hon det var nog med nya saker : )

Efter babysimmet tog farmor och farfar hand om Ella. Jag började med att grundmåla fönstren på övervåningen. Gubben grejade med bilen. Sedan kom farmor med henne så hon fick amma lite. Sen fortsatte jag att måla och gubben gick en vända till kvarterskomposten och vattnade vår nya syrénhäck. Ikväll bjöd vi farmor och farfar på grillning. Det blev marinerad kyckling, pommes, potatissallad, grillad banan med choklad. Nu blir det sängen för vår del.
Imorgon ska jag måla färdigt fönstren med täckfärg och Erik ska sätta in den nya inredningen i Ellas garderob.

GODNATT!

2 kommentarer:

Therese Wahlström sa...

Hej!
Tack ja nu börjar det bli bättre igen, har noll ork så blev ingen träning idag dock =(
Ja, jag ska leta lite men annars så kan jag knäppa några bilder åt dig.
Vad har du för mailadress? så kan jag maila dom! Kul att du blev inspirerad!
Hoppas allt är bra med er!

kram

Malou sa...

Oj, då är man verkligen trött! Sötis! :-)